2013. június 8., szombat

Első bejegyzés (1 - 2. epizód)

Sziasztok!

Debbie vagyok. Nemrég iratkoztam be a Sweet Amoris Gimibe. Nem mondom, Csábításból jeles! :)
Többek között, taliztam Kennel. Állandóan körülöttem forog, ami egy kicsit már idegesít. Átjöttem ebbe a suliba, és első nap máris belebotlottam, közölte velem, hogy Ő is ide fog járni...szuper!

Taliztam az igazgatónővel is, megkért, hogy keressem fel a Diákönkormányzat elnökét, így felkerestem Natanielt. Nem mondhatnám, hogy jó benyomással voltam rá. :) Eléggé pipa lett, mert tettem egy nem éppen odaillő megjegyzést Amber-re, akiről később kiderült, hogy Nataniel tesója. :) Na de honnan kellett volna ezt tudnom?! :)

Jelentkeztem a Kosárlabda Klubba. Ezen a napon megismertem Castielt! :) Olyan cuki! Elég fura a stílusa, de úgy veszem észre, hogy jól kijövünk. :) Nataniel megkért, hogy irassak Castiel-lel alá valami igazolást, persze, hogy Castiel visszaküldette velem aláírás nélkül, Nataniel-nek. :) Pasik! :)


Kövess a Twitteren!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A HOZZÁSZÓLÁSOD CSAK A MODERÁLÁS UTÁN JELENIK MEG!