2013. június 21., péntek

Harmadik bejegyzés (1 - 2 - 3. epizód)

Sziasztok!

Kicsit eltüntem. Bocsi. :)

Szóval a srácok ide-oda küldözgettek az igazolás aláírása miatt.
Mikor visszamentem Castielhez, mondta, hogy ha Nataniel igazi férfi, akkor menjen oda Ő maga hozzá, és kérje meg Ő személyesen, hogy írja alá az igazolást. Mondom ez nem lehet igaz.
Később taliztam Nataniellel, mondom neki, hogy mit mondott Castiel, erre mit is mondhatott volna Nataniel mint, hogy ha Castiel igazi férfi akkor vállalja a tetteiért a felelősséget.
Mind a kettő jött nekem ezzel az "igazi férfi" dumával. A végén aláírta Castiel az igazolást.

Még nem is mondtam, hogy Ken elment. Az apja katona, így kivette a suliból, mondván, hogy férfit farag a fiából!

Ma taliztam Nataniel húgával, beszólt, hogy biztos miattam ment el a suliból Ken.

Ja, most keresem az igazgatónő kutyáját. Mert épp búcsúztam Kentől, amikor Totó (a kutya) elszaladt a folyosón mellettem, aztán az igazgatónő kiabálva nekem állt, hogy miért nem állítottam meg a kutyát! Pff, nem is tudtam, hogy van kutyája, azt meg főleg nem, hogy miféle, és kié az a kutya. Így most meg kell találnom a kutyát.
Castiel mondta, hogy segít megkeresni. :) Kutyabarát, neki is van egy kutyája.


Kövess a Twitteren!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A HOZZÁSZÓLÁSOD CSAK A MODERÁLÁS UTÁN JELENIK MEG!