2013. július 6., szombat

Kilencedik bejegyzés (4. epizód)

Iris ötlete volt, hogy öltözzek fel úgy mint Amber. Én...olyan cuccba... :) Ok!
Nos felöltöztem, Amber stílusú felső, nyaklánc és táska! Pont ugyanúgy néztem ki mint Ő. Persze mikor meglátott Amber közölte velem, hogy neki ez az öltözet jobban áll mint Nekem.
Taliztam Castiellel, mondott egy újabb ötletet. Majd Nataniel is miután beszélt Amberrel, és nemigazán alakult jól a beszélgetésük, adott Ő is egy tippet, hogy mivel lehetne megtréfálni a hugát.
Így vettem egy festékszórót, meg egy műpókot.
De épp mikor össze akartam graffitizni Amber szekrényét, megjelent Lisa. Közölte, hogy azonnal elmondja ezt Ambernek. Erre nem volt lehetősége, mert közben odajött az Igazgatónő. Kiakadt, kiabált! Majd büntetést kaptunk mind a ketten.
Castielnek mikor ezt elmondtam, nem volt valami kedves velem!


Kövess a Twitteren!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A HOZZÁSZÓLÁSOD CSAK A MODERÁLÁS UTÁN JELENIK MEG!