2013. július 9., kedd

Tizedik bejegyzés (4. epizód)

Nataniel segít, hogy hogy tudom lemosni a firkát. Adott vödröt és tisztítószert is. :) Kedves volt tőle. :)
Megvártam míg mindenki elmegy a suliból, közben elment mellettem Castiel és Nataniel is. Mind a ketten "Jó súrolást!" kívántak. :)
Elég sokat kellett várnom Lisára. Elmentünk a folyosóra ahol lekellett takarítani a firkálmányt, persze mondanom sem kell, hogy egyedül csináltam, mert Ő nem segített. Mikor végeztem, és egy kicsit beszéltünk, megpillantottunk egy árnyékot, meg valami hangot is hallottunk. Úgy megijedtünk, hogy elszaladtunk és hazamentünk. Létezik, hogy tényleg szellemet láttunk?
Másnap Amber kinevetett, hogy hallotta Lisától, hogy elszaladtunk a szellemtől, persze azt nem mesélte hozzá Lisa, hogy Ő is ugyanúgy megijedt mint Én, de mindegy.


Kövess a Twitteren!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A HOZZÁSZÓLÁSOD CSAK A MODERÁLÁS UTÁN JELENIK MEG!