2013. július 2., kedd

Nyolcadik bejegyzés (4. epizód)

Leszólított az új töri tanár a suli folyosón, és megkért, hogy vezessem körbe. Mondom Ok, most úgysincs más dolgom. Bementünk az osztályterembe, a DÖK terembe, ott taliztunk Nataniellel, aztán az udvart is megmutattam, ott volt Castiel is. :) Hozta a formáját. :) Utána a tornatermet és a kertet is megmutattam a tanár Úrnak, és nagyon örült. :)
Ezután mikor kimentem az udvarra, Castiel kérdezte, hogy miért vezettem körbe a tanárt. :) Tipikus. :)
Ja, a folyosón Amber és a barátnői elvették a zsebpénzem. Megmondtam ezt Natanielnek, meg megkértem, hogy igazán elbeszélgethetne Amberrel.
Iris mondta, hogy kitalál majd valamit, amivel meglehetne leckéztetni Ambert, aztán már mondta is, hogy hogyan, de ez majd még a napokban dől el, hogy jó ötlet lesz-e. Erről majd később írok. :)
Az udvaron egy csaj nekem jött, kiderült, hogy Ő Rosalia. Másik suliba jár, most csak jött a barátjához. Kiváncsi vagyok ki lehet a barátja, állítólag a srác sem a mi sulinkba jár. Ha kombinálni akarok, akkor azt gondolnám, hogy Dajan az a srác, de nem kombinálok, majd biztos megtudom később, hogy ki az.


Kövess a Twitteren!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A HOZZÁSZÓLÁSOD CSAK A MODERÁLÁS UTÁN JELENIK MEG!